اختلاف قیمت در بازار را با افزایش عرضه جبران می كنیم
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز شنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'محمدجعفر مجذوبی'در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید خودروی 'توجوی' در كرمان، در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص راهكار این شركت برای كاهش اختلاف قیمت خودروهای تولیدی این مجموعه در بازار با خودروهای شركتی ،بیان داشت: علی رغم تمهیدات اندیشیده شده برای كاهش اختلاف قیمت كارخانه و بازار، همچنان برخی از خودروهای این شركت با چند میلیون تومان اختلاف قیمت ، در بازار به فروش می رسند.

وی افزود:البته این امر منحصر به یك شركت خودروسازی نیست و تمام خودروسازان كشور با این مشكل دست به گریبان هستند.

وی ابراز امیدواری كرد با افزایش میزان عرضه در بازار و تامین نیاز مردم این اختلاف قیمت كاهش یابد.

مجذوبی در مورد راهكارهای تامین مالی این شركت گفت: بدنبال انتشاراوراق قرضه و مشاركت نیستیم و تلاش می كنیم منابع مالی مورد نیاز خود را بیشتر از طریق بانك های دولتی تامین كنیم.

سخنگوی گروه صنعتی كرمان خودرو گفت: تمام خودروهای تولیدی این شركت استانداردهای مورد نظر سازمان استاندارد اعم از ترمز ضد قفل ،ایربگ و غیره را دارا بوده و تا سال آینده استاندارد یورو چهار را نیز كسب می كنیم.

وی در خصوص خودروی توجوی نیز اظهار داشت: این خودروی چینی در شركت كرمان موتور (زیرمجموعه كرمان خودرو) تولید و از خرداد ماه سال 1391 در دو تیپ سدان و هاچ بك به بازار عرضه می شود.

وی قیمت این خودرو را بین 18 میلیون و 500 تا 19 میلیون و 500 هزار تومان ذكر كرد و افزود:پنج هزار دستگاه از این خودرو در سال اول تولید خواهد شد.

به گفته ی مجذوبی این خودرو تائیدیه سازمان ملی استاندارد را كسب كرده و پیش از اقدام به آزمایش خودروها با توجه به شرایط آب و هوایی كشور، هیچ خودرویی در بازار عرضه نمی شود.

وی حداقل میزان طی مسیر برای آزمایش خودروها را 25 هزار و حداكثر 30 هزار كیلومتر ذكر كرد و افزود: با توجه به اجباری بودن رعایت برخی استانداردها در خودرو، این خودرو دو ایربگ در جلو دارد و مجهز به ترمز ضد قفل است و استاندارد یورو چهار را نیز كسب می كند.

وی شركت JAC را كه خودروی توجوی در آن تولید می شود را پنجمین شركت خودروساز چینی ذكر كرد و عنوان داشت: این شركت تحت لیسانس شركت میتسوبیشی فعالیت می كند.

مجذوبی میزان اشتغالزایی راه اندازی خط تولید این خودرو را 300 نفر ذكر كرد و عنوان داشت: برای ورود نسل جدیدی از خودروها به كشور به غیر از چین با سایر كشورها نیز در حال مذاكره هستیم و امیدواریم بتوانیم تا سال آینده چهار خودروی جدید را رونمایی كنیم.

اقتصام**3917**1561





:: برچسب‌ها: آب ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
روزبه جاوید در تاریخ : 1390/12/7/0 - - گفته است :
سلام دوست گرامی


اگر دوست داری وبلاگ شما به سایت خصوصی خودتان تبدیل شود بخ این آدرس مراجعه کرده و ثبت نام کنیدو با معرفی 9 نفر نام دلخواه سایت را انتخاب کنید و مجانی از سایت خصوصی خودت استفاده کن

http://www.FreePremiumDomain.com/?r=deleted


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: